[email protected] 794 151 198
Jak pokazywać produkty w sklepie internetowym
26 października 2014
0

Czy pójdziesz na spotkanie biznesowe mając na sobie kostium kąpielowy i klapki? Czy chciałbyś pokazać swoje produkty w starej stodole? Oczywiście, że nie!

Fotografia profesjonalna to cenna inwestycja, jeśli chodzi o sprzedaż produktów online.

Naturalna Ludzka tendencja do wykorzystywania zmysłów

Ludzie muszą czuć, dotykać, słyszeć, powchać i zobaczyć. Ich ludzkim instynktem jest odwrócenie głowy do czegoś, co przyciąga ich uwagę. Oni szukają czegoś niewiarygodnie niesamowitego, inspirującego i ekscentrycznego. Ale jak mogą, jeśli odwiedzający witrynę siedzą z mrukliwymi oczami patrzącymi w stronę ekranów komputerowych, starając się zobaczyć, co chcesz sprzedać?

Będziemy koncentrować się na jednym głównym celu, jeśli chodzi o ludzkie zmysły: stymulacja wzroku. Chcesz wizualnie stymulować użytkowników. Kiedy widzą Twoje produkty, powinni się ślinić.

Jak wizualnie pobudzać użytkowników

Stymulacja wzroku może być inspirowana na kilka sposobów. Najważniejszym atutem jest wyeliminowanie wszelkich zakłóceń. Głównym punktem Twojej witryny powinny być zdjęcia produktów, które sprzedajesz. Nawet przy rozproszonej stronie internetowej, w której znajdują się animacje i ruchome cyfry na całej stronie, najważniejsze jest wyeliminowanie zakłóceń na Twoim zdjęciu.

Jasne i czyste tło – przy użyciu czystego tła wzrok koncentruje się na produkcie. Możesz pokazywać produkty na białym tle, które zazwyczaj działa najlepiej.

Określone krawędzie produktu – co to oznacza? Nie mieszaj produktu z tłem. Upewnij się, że produkt wyróżnia się, a jego krawędzie są dobrze określone.

Nie używaj niewyraźnych lub złych zdjęć – jeśli używasz złej jakości zdjęć, użytkownicy nie będą mogli zobaczyć dokładnych szczegółów Twoich produktów. To wcale nie jest atrakcyjne. Użyj profesjonalnego aparatu do robienia zdjęć lub zatrudnij profesjonalnego fotografa.

Traktuj swoją stronę jak sklep stacjonarny

Pamiętaj, że ludzie chcą chwycić, czuć i zrozumieć, co kupują. Trudno jest próbować zachęcić ludzi do zakupu osobiście, nie mówiąc już o zakupie online. Twoje zdjęcia będą najważniejszym elementem skutecznej prezentacji produktów. Korzystaj tylko z najlepszych zdjęć.