[email protected] 794 151 198
Jak zwiększyć zasięg w mediach społecznościowych
14 marca 2016
0

Zrozumieliśmy, jak ważne są serwisy społecznościowe. Niewątpliwie treść jest królem, ale gdy już napiszesz tę niesamowitą treść, musisz pozwolić innym ludziom korzystać z niej, a tym samym zwiększa się Twój zasięg w mediach społecznościowych.

Najważniejsza rola social mediów

Jak zapewne wiadomo, social media to Twój sposób łączenia się z innymi ludźmi, aby mogli się z Tobą porozumieć. Jedną z rzeczy, o których warto pamiętać, jest to, że Twoja treść i social media są bardzo ściśle powiązane z SEO. Kiedy ludzie, których nie znasz, szukają tego, co oferujesz, chcesz, aby Twoja firma była pierwszą firmą, która pojawiła się na stronach wyszukiwarki. Chcesz pozycji wyższej niż jakakolwiek inna firma, aby można było ostatecznie sprzedawać swoje produkty i / lub usługi drugiej osobie.

Media społecznościowe są niezwykle potężnym narzędziem i należy się upewnić, że ludzie rozumieją wszystko, co masz do zaoferowania, dzięki czemu możesz wykorzystać ten potencjał w najlepszy możliwy sposób. Ty i ludzie, do których starasz się dotrzeć, skorzystasz.

Rozszerzenie zasięgu na social media

Niesamowita treść jest kluczowa: prawdopodobnie znasz to już. Jeśli tekst jest przeciętny, dlaczego ktoś chciałby to przeczytać? Z ilością konkurencji, którą masz, nie możesz sobie pozwolić na coś mniej niż niesamowite. Pisząc treść, musisz pamiętać o słowach kluczowych. Są kluczem do sukcesu Twojej treści. Jeśli chodzi o treść, należy pamiętać, że Twoim celem jest oferowanie edukacyjnych, cennych, ważnych informacji, które sprawiają, że czytelnicy zostają na dłużej.

Zrób “Listę”

Czy jest to “Top 10” czy “Top 5”, tworząc ranking pozycji, stworzysz miejsce do dyskusji na temat tego, czy inni zgadzają się czy nie. Ponadto stworzyliście interakcję opartą na pasji potencjalnego klienta, co może z pewnością zwrócić uwagę na Twoją firmę.

Użyj social media trochę inaczej

Tematy w mediach społecznościowych to gra, która ma się podobać i dobrze wyglądać. Być może użycie “haseł na zdjęciach” może być świetnym sposobem na pokazanie swojej działalności.

Tytuły

Jeśli chodzi o treść, tytuł jest główną rzeczą. Warto popracować nad tytułem 10 minut dłużej niż robisz to zwykle. Znajdź sposób, aby przykuć oczy i zdobyć kliknięcia myszką, co oznacza staranne opracowanie tytułów. To niby taka mała sprawa, ale zdziwiłabyś się jakie to ma znaczenie.

Infografiki

Wizualizacje! Zwiększenia uwagi może być krótkie, więc dlaczego nie dostarczyć ciekawych informacji w postaci interesującej grafiki? W ten sposób wiele informacji dzieli się w niewielkiej ilości czasu i zwiększa się szansa udostępnienia grafiki przez użytkowników social np. Facebooka.

Gamifikacja

Każdy lubi różnego rodzaju gry, więc znajdź sposób na połączenie produktu w grę różnego rodzaju. Może tematyczne polowanie czy poszukiwanie skarbów w Twojej firmie może wywołać nowe emocje u konsumentów.

Osobowość

Ludzie lubią łączyć się z firmami, które są charakterystyczne. Być może Twoi pracownicy to fani piłki nożnej. Możesz nawet bawić się memami.

Twoi klienci są najlepszym partnerem biznesowym

Pozwól im przedstawić swoje zdjęcia z Twoim produktem (łatwość wykonania może się różnić w zależności od produktu), a w zależności od akcji, daj ludziom wygrać kartę upominkową. W ten sposób aktywnie łączysz się z klientami, wspierając relacje i zachęcając ich do wprowadzania na rynek produktów, którą lubią.